Konkurrencen om kunderne på internettet er hård. Hvis du løbende optimerer dit website vil du kunne opnå bedre resultater, med færre besøgende. Og Google Analytics er et rigtig godt udgangspunkt.

Med et godt trackingværktøj får du et indgående kendskab til:

  1. Hvor stor succes dine besøgende har på dit website – og deres adfærd
  2. Hvor godt dine forskellige online-kampagner virker
  3. Kvaliteten af dine besøgende fra de sociale medier og dine nyhedsbreve
  4. Når du har den viden er det meget tydligere, hvor du har de største problemer på dit website, og det bliver derfor også meget nemmere at prioritere mellem de mange tiltag der ofte ligger og venter på at blive udført.

Jeg kan hjælpe dig med at arbejde mere intelligent med dine data – og give dig:

  1. En fuld udnyttelse af mulighederne i Google Analytics
  2. Konkrete optimeringsforslag til dit website baseret på data fra Google Analytics
  3. Mulighed for at komme godt og sikkert i gang med en målrettet optimering af dit website

Større virksomhed?

Arbejder du i en større virksomhed, så benyt fx Misura til at være jeres interne analytiker, og få samtidig selv træning i optimal anvendelse af webanalyse. Eller start med et specialkursus eller en introduktion til webanalyse der er målrettet jeres website. At arbejde fokuseret med analysen med udgangspunkt i jeres egne data giver det bedste resultat.

Er du et bureau?

Er du et webbureau, full service bureau eller marketingbureau, så lad Misura bistå jer i at dokumentere effekten og værdien af jeres arbejde – eller hjælpe jeres kunder til en bedre forståelse af deres website. Læs mere her.